Metindamla Desteksiz uyumaya alışmıştı bebeğim Memlekete gittim orda da uyutamadım geldik evde de uyutamıyorum kıyameti koparıyor napcam bilmiyorum :(
DefneRana3881 Metindamla bende yeni yeni desteksiz uykuya alıştırıyordum bütün düzen alt üst oldu bugün yine sallayarak uyuttum ağlama krizlerine giriyor
Ugggg Metindamla bizim zaten yoktu bı düzen ama okadsr çok insan gördük iki mevlutte nerdeyse bütün gün durduk şimdi eve gelince sürekli etrafa bakiniyo birilerini ariyo
Ervamoms Benimki de öyle ağlaya ağlaya uyuyo keyfi çok kaçtı nasil eskisi gibi olcak bilmiyorum. Çarşaf içinde sallamada duruyo anca
Metindamla DefneRana3881 benimki de öyle ya kucakta uyumayı bırakmıştık şimdi yine aynı düzene döndük o kadar Emek vermiştim başa sardı resmen napcam bilmiyorum
Ewrem Kizlar bsy sorcamm Bebegim ne disarda ne ewde durmuo dogdundan belli ilk defa disari ciktik dun sadece salincakda durdu restorant ws gibi yerlerde durmadi Aglayarak uyumayi unutmustu artk daha cok aglio Napacagimi sasirdm
Ervamoms Ewrem 4 ay 10 günlük bizimkide hiç ama hiç dışarda durmuyo. Iyice ev kuşu olduk dışarda ağlama krizleri
Ewrem Mucizem04 Bebegim bir yas dieyeck ama Uyutrak kundak yapiorum yarim oyle uyuyo Disarda neden durmuoooo😤😤
Ewrem Ervamoms Al benden de o kadar aldigim bebek arabasina aciorm sadece arabada duruo tamm virde parktaki salincakda baska hicbyrde durmuo
DefneRana3881 Metindamla yeniden baştan başlıcaz benimki diş çıkarıyor bir hafta kader beklicem sonra başlıcam inşallah çok zorlamaz 😔