Oğlum 13 ay 10 günlük 9 aylıkken falan anne demeye başladı çok güzel söylüyordu sonra unuttu , sonra tekrar anne demeye başladı hemen hemen 2 aydır gine demiyor anne anne diye geziyorum evde neden unutuyor ki böyle söylediği kelimeler; hadi adda, attı, baba, dede, mama, cıssa, gıdıgıdı diyor,