OKTAYELIF61 Kızlar kızım 4 aylık mama verirken biberonu ısırıyor sağa sola doğru götürüyor içmek istemiyor ağlıyor.SMA OPTIPRO kullanıyorum kakası yeşilimsi ve ishal acaba mama mi yapıyor onu böyle
1bebek1annee OKTAYELIF61 ben de mama kullanıyorum SMA,avent biberonla veriyorum. Mama kullanan bebeklerde yeşilimsi kakanın normal olduğunu biliyorum ama ishal durumu olmuyor bizde. Dişten dolayı bizimki de çiğnemeye başladı. 4ay 22 günlüğüz.