Yesillimon MevaninMelegi Bir yakınım doğum yapti prensesler gibi ilgilendiler benimle çok memnun kaldim diyordu 😀
1bebek1annee MevaninMelegi benim de bir arkadaşım doğum yaptı orda. Özel hastaneden farkı yok çok memnun kaldım demişti. Gitmedim bilmiyorum🤷🏻♀️
Feyzadfn Ben kızımı kontrole götürdüm bir kaç sefer hastane olarak çok güzel tertemiz çalışanlar da ilgili en ufak bir şüphede hemen tahlil test istiyorlar. Bir arkadaşım da ikiz bebeklerine doğum yaptı çok memnun kaldı
MevaninMelegi Feyzadfn doğum için acilden mi giriş yaptı yoksa daha önceden randevulu mu gidiyodu bi kaç yerde okudumda odalar dolu olduğu için Kanuniye gönderiyolarmış yatışı o hastanedemi oldu acaba
ikizlerinannesi2985 MevaninMelegi çocuklarımım rutin kontrollerini ve oğlumun ameliyatını orda yaptık. Bir çok özel hastaneden çook daha güzel ve temiz👍
MevaninMelegi Kereminannesiii yok oraya gitmem zaten sadece odalar dolu olduğu zaman gönderiyolarmış diye okudumda
HiraaAzraa MevaninMelegi eltim dogum yapmisti hic memnun kalmadi bu yuzden bende orada dogum yapmadim