2 aylık bebeğim var ben covidim bugün 12.günüm hep annem baktı ben sadece emzirceğim zamanlarda yanına gittim hem de çift maske ve eldiven kullanarak ama 5 gündür falan öksürüyor 3 gün önce doktora götürdü annemler, test yapmak istemiş ama ben canı acır diye yaptırmadım. Eğer pozitif çıksaydı antibiyotik verecekmiş onu da kullanmak istemedim. O da o zaman öksürüğü artarsa ve ateşi çıkarsa getirin demiş. Öksürük az var ama gece ateşi 37.9 a kadar çıktı sizce ne yapmalıyım? Calpol verdim emziriyorum, annem ıhlamur verdi 2 kere ama bir daha vermek istemiyorum çok küçük diye. Bir de balgamı var o çok rahatsız ediyor büyük ihtimalle, çok huzursuz pek uyuyamıyor bile