Sznmre bende emzik karsitlarindaydim ama çok yanlış dusunmusum. Siz zaten bebeğinizi doyurdugunuzdan emin olduktan sonra geri kalan durumlarda emzigi verebilirsiniz. Aksi halde ac olmasa dahi emme ihtiyacı duydukları için memeyi istiyorlar. Bende bas edemediğim için 1. Ayin ortasında emzige alıştırmaya calistim basta almadi ,öğürdü vs ama hergun 2dk 5 dk tutturmayan çalıştım ve sonunda başardık. O an cok mutluydum 😁Kisa kısa surelerde deneyip hemen pes edip emzigi degistirmeyin.avent ultra air cok denedim asla devamı gelmedi fakat 2. Denememiz Bibs marka emzigi kullanıyoruz şuan biz daha rahat kavradi.