Kontrole gittik bugün bi kaçgündür yırtına yırtına ağlıyordu ben anlamıştım tüm oklar kolik gösteriyordu. Damlaya başladık biogaia diye inş işe yarar. Birsürü yöntem denedik sakinleşmiyor. En son çare budizz oyuncak alalım diyoruz alıp kullanan memnun kalan varmı?