Oğlumun düzen takıntısı var. Kuralcı yaşıyor. Yani çöp asla yerde olmaz. Alır çöpe atar çekmece kapakları açık kalmaz görse gider kapatır. Yerde bir tek saç teli bulsa eline tiksinerek alır ve götürüp öğüre öğüre çöpe atar. Süt dökse ıslak mendili alır siler döktüğü yeri. Bu huyunu seviyorum ilerde abartılı durum almazsa inşallah ama böyle temiz kalmasını diliyorum 😍