Fdme 14aylk bebeğim hamile olduğumu öğrendim 1ay oldu neredeyse öğreneli gündüz 1e cikarmstm emzirmeyi meme ile uyuyordu ögle uykusuna geçiş olarak gece 9
.5 ta ise yine aynı gece her uyandığında emzrydm az uyanıyor zaten öyle işte dün den beri kesmsm öğlen yatağına koyuyorum süt veriym içiyor gece ise karnını doyurp meyva suyu veryrm gece kalktgnda denedim süt su içmedi hep ağladi uyuya kaldi öyle uyandgnda meyva suyu verdm icp uyudu öyle zorluk çok cekmedm açıkçası