Cimcimelerinnnesi Kizlar 17 gun once spinal sezeryan ile dogum yaptim . Regl şeklinde kanamam ara ara devam ediyor . 2 gun geliyor 3 gün gelmiyor o şekilde yani . Idrarimda kötü koku var ve bu beni cok rahatsiz ediyor . Sizce kanama devam ettiği icin mi ?
NaimeYilmaz Cimcimelerinnnesi enfeksıyon olablr bence kadın dogumcunuza soyleyn bana fıtıl vermıstı kokulu akıntı ıcın
Cimcimelerinnnesi NaimeYilmaz Duruarzu Allah allah ilk defa boyle birsey başıma geldi bende kanamadan sanirim deyip erteledim . Yarin doktora göruneyim o hâlde tesekkurler 🤗
Duruarzu Ben hamilelikte yakalandm idrar yolu enfeksiyonuna kendinizi teharetlerken elma sirkesi kattiginiz su ile yapin hemen geciyor ben 9 ay cektm ama bobrek enfeksiyonu var diye hic gecmedi