Merhaba kızlar fazla sütlerimi buzluğa koymustum süt saklama poşetim bitince bi kaç tanesini buz dolabı poşetiyle buzluğa koydum suan sadece emziriyorum dişim ağrıyo tedavi için mecbur buzluktakileri vermem gerekiyo buz dolabı poşetinde saklayıp bebeğine veren var mı bişe olur diye korkuyorum açıkcası