incim55 merhaba öncelikle geçmiş olsun
bahsettiğiniz durumların (otizm, enfeksiyon vs vs) hiçbiri sezeryanla ilişkili değildir içiniz rahat olsun.
sağlık durumunuz için en doğru yöntem bu ise bu uygulanmıştır. Kaldı ki sırf annelerin korku nedeniyle sezeryanı tercih etmeleri bile kendilerini suçlu hissettirmelerini gerektirmez. Çünkü anne ne kadar doğumda strese girerse bebek de strese girer. Bu nedenle korkudan dolayı bile tercih sebebi olabilir ki doktor duruma göre zaten yönlendirecektir.
Kendinizi üzmeyin yıpratmayın yaşadığınız durumlar sezeryanla ilgili değil tekrar geçmiş olsun
sevgiler