Nik_mik_yok Kızlar orucluyum ve canım çok fena sarma çekiyor . Bim ,a101 ,şok ,Hakmar dan falan alan varmı . Güzel oluyor mu. Yada başka fikri olan varmı . Aksama pişiren varsa beni davet etsin😁
Ardahsyn Nik_mik_yok ay dün gece baklava açtım bu gece de sarma sarayım diyordum kız kendin sar daha lezzetli olur 😊
AytenMina Nik_mik_yok marketlerden alınan nasıl olur bilmiyorum ama yakınınızda ev yemekleri yapan yer yokmu artık cok yaygınlastı ev yemekleri yapan yerler. Ben calısırken hep o sekılde sipariş veriyordum öylesi daha mantıklı olur bence tazecik, bu arada Allah kabul etsin 😇
Nik_mik_yok Ardahsyn yaprağı nerden bulayım . Hadi buldum diyelim cadı kızım heryere saçar ,yapamam ki 😕
Nik_mik_yok AytenMina sipariş vermek istemiyorum . Kocaeli de oturuyoruz ,fırtına sebebiyle motosiklet kullanımı yasaklandı bugun.yemek sepeti falan siparişleri durdurdu zaten
Unknown Nik_mik_yok Yakınınızda Peynirci Baba varsa, lezzeti güzel. Tabi bi anne sarması gibi değil. 🥲
AytenMina Nik_mik_yok aa evet dogru haklısınız bir an aklımdan cıkmıs. Ya da carsıdan gelen birine aldırabilirsiniz ben marketlerde satılan hazır yemeklerin lezzetli olacagına pek inanmıyorum denerseniz bizimle paylasırsanız sevinirim
Minikinmomu Nik_mik_yok a 101 yada bim olmasj lazimdi. Ama kasaptan alıyordu baya iyiydi o ev yapımı varsa kasap falan bi sor derim
Happygirl8 Nik_mik_yok Allah kabul etsin kankimin eltisi 😊 ben öğrenciyken alıyodum ama bazıları kokuyo gibi ya değişik, ☺️ evdeki en kötü yapılan markette satılan en iyi yapılmıştan iyidir 😵😀
Fenty Nik_mik_yok A101 de konserve falan oluyor ya ama ben hiç sarma yiyemediğim için yalayıp yutarım sarma olsun da.😂
Yengecanne_ 9 aylık hamileyim 14 aylık oğlum var ve dün bir tencere sarma sardım.😂 oturup sarın bence.Migros’ta da gördüm güzel görünüyordu ondan alsanız
Nik_mik_yok Yengecanne_ yaprak mi migrosta . Öyle afacan bı kızım varmı mümkün değil izin vermez ,uyku desen yarım saat anca . Oyuzden sarma ihtimalim yok maalesef. E bide orucluyum ezana yetiştirmek🙈
Ipegim Nik_mik_yok bizim burada bi fırınımız var mezeleri de var aynı zamanda çok güzel oluyor ama a101 bim falan güzel olacağını sanmıyorum ev yemekleri ya da lokantadan sipariş edin