Ebrkhvc Genel anesteziyle 1 ay önce sezeryan oldum.2 hafta sonra sol kalça kemiğime doğru bel ağrım var ve yürürken de sekiyorum.Ayağımın Üstüne bastığımda cok ağrıyo.Neden kaynaklandığı hakkında fikri olan böyle bişey yaşayan varmı acaba?
Sucukluyumurta11 Ebrkhvc benim öyle şeylerim hiç olmadı. Ama spinal sezeryan oldum 9,5 oldu yüz üstü yattıgımda kalkınca aşırı belim ağrıyor resmen egilip dogrulamıyorum bir kaç saat
Zeliha_ Benım oldu cnm ilk 2 ay zorlamadım dedıgın gıbj bide iğne batmış gibi sızı vardı Allah’a sukur gectı ama daha uzun sürenlerde hiç olmayanlar bile var sanırım
Sucukluyumurta11 Ebrkhvc 1 ay olmuş aslında geçmesi lazım. Ben 1 haftada temizlik yapmıştım ama bünyesel sanırım