ilkgozagrimmmm Kızlar merhaba 1 hafta evde olmayacağım. Dolabımda biraz brokoli, karnabahar, dolmalık biber, patlıcan , domates , peynir var bunlar bozulur mu buzluğa atılabilecek varmı? Yardımcı olabilir misiniz ?
Zeyynep ilkgozagrimmmm brokoli karnıbahar dolmalık biber yıkayıp temizleyip atabilirsiniz çiğ olarak domates rendeleyin yada doğrayın ister pişirip ister çiğden atabilirsiniz yine peynir tulum kaşar lor çökelek falan atıyorumda hiç beyaz peynir ezine falan atmadım
Pares ilkgozagrimmmm brokoli buzluğa atacağında bir taşım haşla çok değil vitamini gitmesin yemyeşil çıkar buzuktan öbür türlü atarsan sararıyo bozuluyor sanki
Pares ilkgozagrimmmm patlıcan nikotin olduğu için atılmıyor canım tavsiye etmem gıda zehirlenmesine kadar yol açabiliyor ama biber közleyip atabilirsiniz dolmalık biber içini doldurup atabilirsiniz haşlanmış nohut atılabilir poğaça kurabiye atılabilir yaprak sarması atabilirsiniz şimdilik bunlar geldi aklıma ha birde ben pizza atıyorum kolaylık olsun diye fırına atınca pişiyor
AytenMina ilkgozagrimmmm domates biber patlıcan hepsini hafif bi ateste söndürüp buzluga atabilirsiniz. Brokoli karnabaharı da haslayıp atabilirsiniz peynir vs buzlukta durabilir sorun olmuyor
Uzayiko ilkgozagrimmmm patlıcanı közle yada kızart koy, domatesi doğra koy,dolmalık biberi temizleyip koy,peynire de bişe olmaz brokoliyi bilmiyorum.
gamziskoo ilkgozagrimmmm peynir, domates ve biber koydum ama diğerlerini bilmiyorum. Domatesi bütün olarak poşetleyip havasını alıp atıyorum. Buzluktan çıkarıp sıcak suya koyunca hemen kabuğunu bırakıyor kolayca soyuluyor aklınızda bulunsun
Sadekahvem ilkgozagrimmmm patlıcan çiğ bırakılınca güzel olmuyor biraz kızartıp yada kozleyip koysanız daha iyi oluyor Biberi yazdan poşet poşet doğrayıp koyuyorum. Bütün kış yemeklerime koyarım. Peynirde koymuştum önce börek yapacağım zaman çıkarıyorum.
2prenses1anne ilkgozagrimmmm sebzeleri yıkayın domatesi doğramadsn bütün koyduğumda oluyor ılık suyun altına tutuyor biraz yumuşayıncaya kabuğu patates gibi soyulur yemeklere doğuyorum peyniri de atabilirsin hiç bir şey olmuyor
Kubraybars ilkgozagrimmmm Canim patlıcanı fırında tüm tüm kızart karniyariklik olarak at mükemmel oluyor bi misafirin falan gelirsede sipsak hazır hemen çıkartıp kıyma koyarsın içine pişirirsn benim şuan 2 paket patlıcanım var karnıyarık için koymuştum 💋domatesi de doğra at tavalarin içine koyarsın çıkarınca peyniride koy bisey olmaz olursada boreklerinde kullanırsın mis gibi hiçbiri çöp olmaz yani . Diğerlerini de yıka koy aynı şekilde çorba yaparsın hicbsy yapamasan bile içine katarsin corbalarin🥰