Merhaba arkadaşlar. Önceden böyle deyildim ama.birden bire değiştim.çok uykum geliyo.uyusamda kendimi çok yorgun hissediyorum.hiç bir şey yapacak halim yok.çok unutkanım iki saniye önceki şeyi bile unutuyorum.biriyle konuşuyorum sonra ne konuştuysam çoğunu unutuyorum.kendimi düzeltmeye çalışıyorum ama olmuyo bi türlü.yaşayan varmı?