Merhaba kizlar benim saçlarım çok değişik bir halde ne derdi var iki yıldır çözemedim saç sağlığı konusunda da yeterli bilgim yok maalesef . Suyun altında saçlarımı tarayamiyorum kecelesiyor berbat hale geliyor kesinlikle tarayamiyorum.Ama kuruyken görünüşü çok sağlıklı. Dalgaları felan çok güzel şekil alıyor. Ama yikarkenki sorunu çözemedim. Marka yasak mı bilmiyorum ama Elidor un elseve in Pantene in kremlerini denedim hiç biri iyi gelmedi bu duruma. Cildim kuru ama Saç yapım normal derece de 3 gün yikamazsam öyle yağlanır. Sizce saçım kuru mu kalmış çok mu yaglanmis ne olmuş bilenler yardımcı olabilir mi ? Teşekkür ediyorum şimdiden 😊