Alindoga0705 Merhaba, bebegim donmuyor henuz saga sola da donmuyor cok hareketli ayaklaei devanli kipir kipir elleri de ayni sekilde yuz ustu de oynamayi seviyor ama sirt uatu saga sola donmuyor destekleyince donuyor ne yapabilirim
Deletedmom_13 Alindoga0705 valla benimde öyle 4 ay 14 günlük dönmüyor. Bı kaç kez döndü gözümle gördüm ama iyice tembellesti saldı kendini. Ama dert etmiyorum gayet hareketli bı bebek ellerinden tutup kaldırınca kuvvetlice basıyor. Ne zaman isterse o zaman dönsün bı sorun olduğundan olduğunu düşünmüyorum
Snowglobe Alindoga0705 benim bebeğimde de aynı şey var. Okuduğum Bi kaç yazı var. Bebeklere biz bunu öğretmezmişiz. Kendi becerisi ile yapabilir miş. Ve ayaklarını bacaklarını keşfettiği zaman dönmeye başlıyormuş. Ben de o yüzden ayaklarını tutup ona ce e yapmaya başladım. Ayaklarını bacaklarını oynatıyorum öyle Bi organı olduğunu bilsin diye. Ve Bi kaç gündür sağ tarafına dönmeye başladı. Sonuç olarak ona öğretmeye çalışmak yerine onun farkına vardırın.
Gokayimin-Annesi Snowglobe cok mantikli benim oglumda 4 ay 5 gunluk tembel bebis saga sola donmuyor fakat ellerinde tutunca kalkiyo dik basiyo ama yatirinca sadece el ayak oynuyo masallah vucudunu donduremiyor bu teknigi bende kullanayim ayaklarini kesfetsin bakalim o zaman donmeye baslar galiba:))
Snowglobe Gokayimin-Annesi benim kızım da 4 ay 5 günlük 😊 inşallah faydasını görürsünüz. Eninde sonunda dönecekler ama insan görmek istiyo Bi an once 😊
Gokayimin-Annesi Snowglobe evet biraz hareketlensin kendi biseyleri basarsin istiyorum ve bunu gormek beni cok duygulandirir ☺️ grurlandirir uyansin denemeye baslayacagim 🥰