Birponciginanasi 21 aylık oğlum. Anne,baba, dede, aba(abla), abici (abicim), bir, ii (iki), bu (su), gel, git, menim (benim), ökü (öykü), meyaba (merhaba), pisi pisi , av av (hav hav), anane, mama, meme gibi şeyler söylüyor. Burnunu, gözünü , kuşağını vs de biliyor. Sorduğumuz da gösteriyor yani. Kaşlarını çat dediğim de çatıyor ama ötesi yok. Aylardır başka hiçbir şey eklemedi üzerine. Tv hiç seyretmiyordu. Önünde sürekli konuşan bir abisi var. Oturup dinlemese de gün içinde kitaptan bir şeyler gösteriyorum. Oyuncakları ile oynarken Türkçe İngilizce renklerini söylüyorum. Fakat öğrenmedi. Bir aydır da günde bir saat İngilizce çizgi filmler izletiyorum. Tv seyrettirmeme kararım da görümcemin kızını görene kadardı. Oğlumdan üç ay küçük. Her şeyi ama her şeyi İngilizce biliyor. Kelime sayısı o kadar fazla ki. Dediğimiz her şeyi tekrarlıyor. Zor kelimeleri bile. Maşallahı var prensesin 😍 annesi sürekli İngilizce şarkılar çizgi filmler seyrettiriyor. Oradan öğrenmiş. Çekmeceyi açmak isterken bile open diyor. Gerisini siz düşünün 😅