Kizlar merhaba söylediğim gibi ben anka hastanesi yenidogan yoğun bakım hemsiresiyim yalniz şuan bebeğim küçük isten ayrıldım ve telefon değiştim vs herkesin numarası silindi dünden beri aklımdan ne benim ne esimin sizler gibi hiç cikmadi prof dr numarası var ama rahatsız etmek istemedim şuan buldum numara görüştüm yoğun bakımdaki arkadaşımla bebegin beyin kanaması durmuş entube falan değil gayet rahat sadece takip ediliyor durumu iyi dedi anne sutu bez mama verebilirim ne gerekse dedim bi ihtiyacın olmadığını annesinin süt verdiği söyledi çok şükür icim rahatladı hamdolsun rabbime bebis iyi şuan umarim dahada iyi olcak sizede bilgi vermek istedim ❣