Ben kullanıyorum. Alalı 3 ay oldu aşırı memnunum.
Önce halılar varken süpürüyor, sonra halıları kaldırıyoruz tekrar süpürüyoruz en son mop moduna alıp sildiriyoruz, çok çok iyi iş çıkarıyor.
Kızım doğduğundan beri temizledik yapamıyorum. Bunun sayesinde evim temiz çok şükür. Ayrıca toz toplayıcısı da var kendin boşaltmıyorsun
Kesinlikle tavsiye ederim memnun kalacağından eminim 🙏🏼