Efemin_Annesi Esim mamayi yanlislikla 3 numara almis 6.bucuk aylıgız kullansam bisi olurmu herseyi yiyor 5 aylıkken basladik ek gıdaya alerji durumu yok yni
irva Efemin_Annesi Alerjiden vs değil canım da içerisinde ki vitamin değeri ağır kaçabilir.Mamayı gidip değişsin eşin.
Ayalayay Efemin_Annesi bence değiştirin 3 numaraya bildiğim kadarıyla 9 aylıkken başlanıyor . Sonuçta Mamanın içeriği bebeklerin ayına göre ayarlanmış . Ağır falan gelmesin yine de siz bilirsiniz
Deletedmom00881 Efemin_Annesi fişi atmışsa mamanın her ölçeğini yarım ölçek yaparak koyun, koyu olmasın bari
Nuray23 Efemin_Annesi açmadiysaniz bekletin 3numaraya geçince kullanirsiniz. Tarihine bakın hangi ay hangi yıla kadar. Mesela benim aldığım mama 2022 11.ay son kullanma.1senelik ömrü var.