Opticanmom ben de doktoruma güvenirim. Büyük oğlumu da, küçük oğlumu da götürürüm kendisine. 10 yıldır tanıyorum . Hatta baby night damlayı burada duyunca kendisine sorduğum da hiçbir zararı yok ama beklediğin faydayı göstermeyeceği için söylemedim. Çünkü tamamen bitkisel olduğu için faydası pek olmayacaktır demişti 😅 uykusuzluktan öldüğüm bir dönem de almıştım. Dediği gibi de sadece uykuya geçiş sürecini kolaylaştırdı. Gece de on kez kalkan çocuk yine kalkıyor yani. Burada ki annelerin sandığı gibi narkoz verilmiş gibi uyutmuyor yani.
Bir alerji şurubu olan zytec daha çok uyutuyor vallahi. Ama toza püsüre alerjisi olan çocuğa kaşık kaşık veriliyor. İş baby nighta gelince uyku ilacı deniliyor.