Merhaba anneler oğlum birazcık kilolu ve sanırım gıdısından dolayı hava almıyor boynunun altı oyuzden orası temre gibi olmuş kızarmış yıkayıp silince geçiyor gibi ense de de oluşmaya başlamış. Anne sütü aliyor bişeye alerjisi yok sanırım yani alerji olsa sadece o bölge de değil her yer de olması gerekiyor diye düşünüyorum. O kızarıklığı nasıl geçirebilirim? Havalar soğuk ve fırtınalar var malum rüzgar da doktora götüremem sizlere soruyorum 🌼🌼