Selam arkadaşlar soğuk buhar makinesi aldım dün ve bugün biraz çalıştırdım 4 aylık kızım var ev doğalgazlı evın mikrobunu alsın die ama aklımda soru işareti kaldı bilgisi olan var mı alerjik bebeklerde kullanmayın diyor alerjiden kastı astım bronşit ve yaz bahar alerjisi mi besinlere karsı alerjimiz var mı o da bu gruba girer mi bilgisi olan var mı