Kızım 1.5 aylık nukun damaklı emziği vardı onu tutmadı şimdi emzik almak istiyorum ama tutmazsa diye öyle çok paralar da vermek istemiyorum. Daha önce hiç kullanmadığımız için de pek fikrim yok nasıl bir emzik almam lazım. Bu wee baby cool emzik çıkmış yuvarlak acaba onu alsam kullanabilir mi? Yada çok uçuk fiyatlı olmayan önerileriniz var mı? Bir de bu kauçuk ve normal plastik gibi olanların ne farkı var hangisi tercih edilmeli