MinnakAsel Bende sürekli enfeksiyon çıkar bu yüzden önemli bir düzey değil hic yok sayilir… ilaç kullandıysaniz o sekilde gectiyse bence daha fazla kullanmayın bol sıvı tuketmesine dikkat edin sadece ve bebeğiniz kız ise vajina temizliğine dikkat edin yeterli olur bence..