39 haftama kadar hiç bir problemim yoktu lierac felan la da değil normal zeytinyağlı hakiki kakao kremleriyle yalnız son 3-4 günde göbek etrafım çatladı , sezeryan oldum şimdi sanki hem çatlak, hemde kiloda daha tam veremedikçe bıngıl bıngıl çok kötü hissediyorum artık bu çatlaklar bu kilo ne zaman gider yada gitmez mi bebeğim şuan 19 günlük