Son bir haftadır cok değişti oğlum ya yemınle sabır dönemine girmişim gibi hissediyorum herşeye ama herşeye ağlıyor normalde cok uyumlu bir çocuktu ağlama huyu yoktu kendı kendıne takılırdı cok hareketli bi cocuk asla ama asla oturmaz bi uyurken dınlenır sürekli hareket halınde ama şuan sürekli ağlıyor istedigini yapmayınca kendını yere atıyor falan bi istediginide asla unutmuyor unutturamıyoruz ne yapmam lazım bilmiyorum