1 bucuk aydır iştahsız oğlum ıcın almak ıstıyorum cocugun kullanıpta iştahı acılan oldumu acaba ? Yada başka önerebılecegınız baska bırsey varmıs test ettırdık hersey temız cıktı ama yemıyor yemıyor😞 bu durum artık benı uzuyor cıddı anlamda ne kahvaltı ne ogle arası ne aksam yok yok sadece anne sütü😭😭