Halenur42 Dün kontrolü vardı canım hemde aşısı kilosunu gördüm 7.500 kilo ama yardımcı kızlar boyunu ölçerken hemşire çağırdı göremedim ağlayınca da unuttum sormayı
Esra73 Halenur42 maşallah kilosu güzelmiş benimde 2 gün önce alışı vardı 4 aylık 5.850 kiloydu doktor az dedi ama bu aralar hastalandı ondan zayıfladı yoksa daha fazlaydı kilosu
Halenur42 Esra73 bana da geçen aya göre bir tık azalmış kilo alımı dedi bizimki de grip oldu bide aşırı hareketlendi artık et tutmuyor 😀
blue5 Esra73 ben bebegim de sizinki ile ayni kilo ve ayda yine cok az kilo almis. Size doktor mama falan onerdi mi?