Adoskom 7. Ayda başladım. Evet farkediyor . Kuzu kiymasi kullanmanız lazım. 10. Aydan sonra 11. Ay gibi biraz esnetmeye , kendi yemeklerimizden vermeye başlamıştım ben. Kendi yemeklerimizi de salçasız, az zeytin yağlı ve az tuzlu yapıyordum. Yada kızıma ayırıp öyle tuz katıyordum.