Birkullanici Keeee benim kızım 5 aylıkken desteksiz oturabiliyordu o yüzden ben oturtuyordum ama sizinki desteksiz oturamıyorsa öutlaka kemerini sağlam takın bide boynuna dikkat edin kemer bazen kesiyor ben kol altından bağlardım
Elfydr Keeee benim kızım da cok erken oturmaya başladı. 4 aylik ti dizimize oturuyordu sırtına destek vermiyorduk . 5 ayin sonuna doğru da desteksiz oturmaya başlamıştı.
fatma_erva Keeee Ben bi 5 10 dkakia dizime yaslayarak oturtuyorum ve doktorumuz 6 aya kadar oturtma dedi
Keeee Benim kızda çok hevesli oturma desteksiz oturabilir kafasını tutabiliyor bizde bugün başladık mama sandalyesine, azıcık elma suyu eşlik etti ek gıda serüveni başladı🤲🏼