Mdmd Burada geçen gün birisi söylemişti Bebelac mamayı 900 gramini 85 liraya almış. Her yerde var mı bu durum bugün eczanelere bakayım?
MomKukuleta Mdmd maalesef eczaneler hep daha pahalı denk geliyor bana. Ben o yüzden ya marketlerden ya internetten alıyorum.
Nursena0606 Mdmd Fiyatlar genel olarak aynı. 5-10 lira fark ettiğini gördüm. Ben evolvia kullanıyorum. İnternette de aynı eczanede de. 🤷♀️
Mdmd Yeniyanne27272 geçen gün birisi demisti de Bebelac mamanin 900 gramı eczanede 85 lira diye o yüzden merak ettim
esraeerdogann Mdmd mamaları eczaneden almak daha mantıklı internet üzerinde çoğu ürün sahte oluyor marketlerde nasıl onu bilmiyorum ama
sarilokumumm Mdmd anlaşmalı eczanelerde evet uygun anlaşmalılar aptamil bebelac satıyor bebelac 85 bebelac gold 105 aptamil 130 tl hepsi 900 gr