Narin9 Şuan oğlum 11 aylık 8 aylıkken ferrum damla yazdı doktor hala bitmedi daha yarısında bide normal kapağını keybettim damlatmak için kullanılan kapağı duruyor bi sorun olur mu? Ne kadar dayanıyor damlalar açıldıktan sonra
gmzlgzl Narin9 ocean verdi doktor bana hergün bir damla kullnıorm resmen hiç azalmıyor bile şişeside büyük kısa süreli kullanılıyr olsaydı doktor uyarı verrdi geçen gittgmde devm etmelimiyim dedim devam et dedi süresi yok bnce yinede doktoruna danış cnm istersen
Narin9 gmzlgzl ya bizimkinin kapağı kayboldu delikli kapak var damlatmak için onun için sormuştum bişy olur mu diye ama yarın yenisini alıcam
Forumdakikiz gmzlgzl 1damla mı , bende ocean kullanıyorum ama kilosu kadar veriliyor canım . 10 kg ise 10 damla . 1 damla işe yaramaz diye düşünüyorum
zeynepbalci Narin9 Bizde de şişesi var ama kutu yok, netten ulaşabilirsin ama bence ilacın adını yazınca çıkar