Selam arkadaşlar, hem ev işleri hem bebekle nasıl başa çıkıyorsunuz ?? Bebeğim 8buçuk aylık bu durum beni aşırı zorluyor. Aşırı titiz bir insan değilim ama düzenli olamamak beni çok geriyor. Uykusuzluk yorgunluktan daha çok bu durum beni çok mutsuz ediyor artık. Yemek mi yapayım temizlik mi çamaşır mı sürekli kafamın bir köşesinde sorular? Siz nasıl başa çıkıyorsunuz bu süreçle fikirlerinizi alırsam çok sevinirim 🙏🏼