Canlarım oğlum 1bucuk yaşında ve 2 gündür öksürüyor surup aldım ama pek ise yaramadı çok özür dileyerek söylüyorum balgamida var ne yapabilirim biri elma kabuğunu kaynat icir dedi ama oğlum içmedi bide sarımsak ile zeytinyagini karıştır ayak altına sür denmişti uyumadan önce gündüz de yapsam ise yarar mı. Veya sizin bildiğiniz biseyler varsa çok iyi olur