Adoskom Kızlaar başına gelen varsa yazabilir mi? Ek gıdaya başlayalı 2 hafta oldu. Dün muz tadımımız vardı. Ondan önceki günde pırasa yemiştik. Sabah kakasında çok fazlaca siyah ipliğimsi şeyler vardı ilk defa böyle bir kaka görüyorum. Normal mi 🥺
Adoskom Kızlar az önce yine muz verdim bu seferde ağız etrafında sinek ısırığı tarzı kabarıklıklar çıktı hemen vücudunda yok ama, akşam tekrar vermeli miyim? Alerji midir?
elifkurt9694 Adoskom Alerjidir canım bizde ek gıdaya geçtik 6. Ayımızdayız benim kızında avakadoya alerjisi çıktı hep ağız çevresi kızardı sivilce gibi sonra yemyeşil kustu rahatladı çıkarnca
feratlarkupeklergiremez Adoskom her gıdayı 3 gün boyunca vermemiz gerekiyormuş ve sadece onu yemesi gerekiyormuş alerjisi var mı diye anlamak için diğer gıdaya geçin. Kızarıklık geçerse alerjisi vardır
cydcvk Adoskom yemek verir vermez ağzının kenarını silin. Yemek artığı kalmasın. Cildi hassas olduğu için artıklar kızartabilir. Alerjiyle karışabilir dolayısıyla
1prens_annesi Adoskom muzdan kaynakli canım korkacak bişey yok liflerini sindiremedigini söylemişti hemşireye sordugum zaman yerdimeye devam edebilirsin bi sorun yok demişti
Adoskom 1prens_annesi dediğiniz gibi yatın devam edeyim o zaman🙏 Bütün tatlı tarifleri muzlu umarım alerji değişdir 😭
Betim Adoskom 😌😌her anne aynı şeyleri yaşıyor kendi kaygılarımı gördüm sizde şu an 😎yesin bebeğiniz aferin ona şifa olsun, muzdan kaynaklı
Adoskom Betim ay bi yaşına gelsede bizim yediğimiz tariflere yemeklere geçsek bu kısım beni çok zorladı memeyi veriyoduk bitiyodu olay ne güzel 🤪🙈
Leylus Adoskom bend burda çok görmüştüm muz yediğinde oluyormuş ama bize olmadı hıc çokta yiyor merak ediyorum 🙈🤣🤣