Hanımlar bugün sağlık ocağına gidip doğum sonrası aşı yapmadıklarını söyledim oda aşı kartımı sordu hamileyken vurduğunda vermiş doğum sonra ne zaman gideceğimi yazmış hiç hatırlamıyorum kartıda bulamıyorum kart yoksa yapmıyomuş size verildimi kart bide kadın doğum a gitsem söylesem onlar yapar veya yapmaları İçin bi kağıt verirmi bilgisi olan varmı siz nasıl vuruldunuz