[silindi] canım benim bebeğim kolik di neler yapmadım gazi gitsin diye bilemiyorum artık . . En son 1 caykasigi ana son, cemen tohumu , hardal tohumu ve 1 tane de inciri kaynattim ictim bebeğim beni emerek aliyor haliyle bebeğimi.emzirdikten sonra da papatya yagi ile de karnını ovdum allahima bin şükür çocuğuma yaklaşık 20 gündür hiiiic birşey kullanmıyorum ve kendi kendine gazi mi cikarabiliyor . D vit le alakası yok bence ### ### ****