Liliyy ben olsam 15 günlük bebeği bu dengesiz havalarda dısarı cıkarmam kuzum. Zorunda kalırsan sağıp cıkabilirsin. Bi cok avm de bebek bakım yeri var orda emzirebilirsin. Ya da araçla gidecekseniz araba da emzirme önlüğüyle emzirirsin. Gömlek tarzı bişi giyersen içinede emzirme südyeni rahat edersin.