Kreş işletiyorum meslek lisesinden stajyer alıyordum devlet 400 lira veriyordu ben de üstüne koyup bin lira veriyordum stajyer kızlara. Dün muhasebecim stajyer desteği kalktı dedi haberiniz var mı güzellik merkezi vs çalıştıran varsa veya stajyer alan başka esnaf varsa haberiniz var mı?
Ocaktan sonra çalışanlar zam alacak bu gidişle stajyer de alamayacağım