incila kesinlikle 😕 benim bebeğim 2 aylıktı hasta olunca, doktor böyle ilerlemeye devam ederse hastaneye yatırıcam dedi 😔 günlerce kendime gelemedim. Bol bol emzirin, doktor bana öyle söylemişti. Ve o hastalığı boyunca ben sürekli yemeklerin yanında sarımsak yedim. Sütten geçsin diye. Çok şükür Rabbime toparlandık. Darısı tüm hasta yavrularımıza inşallah 🤲🏼♥️