RuyasMom canım ben 6,5 aylıkken kullandım 1 ay. Oncelikle uykuya gecısı kolaslatırıyor ama uyanma sıklıgında bi değişiklik olmuyor. Zaten bunu üretici firmada söylüyor. Uyku eğitimi verip o sırada kullanabilirsin. Bize doktorumuz önerdi. Öncelik olarak doktoruna danışmanı tavsiye ederim. Biz 1 ay sınra bıraktık. Artık bi etkisi olmadı . Bazı bebeklerde hiç etkisi olmuyor tamamen bebekten bebeğe değişiyor. Doktorumuz önerse dahi zaten daha uzun kullanma niyetinde değildim. Ne olursa olsun yeni bir ürün. Cok fazla kullanmak istemedim.