gokturkhicret55 canım ilk zamanlar bende öyleydim inanki şimdi ise lavaboya bile beraber geçiyoruz bırakmıyor peşimi anne olduk artık uykusuzluğa da katlanacağız aç kalmaya da biraz yorucu zor bir durum ama rabbim kolaylığını veriyor sonrasında banyo yaptırsan akşam olunca yada gündüz masaj falan yapsan bebe yapı ile belki rahatlar uyur