Deletedmom019 Kızlar uykusuzşuk beniii bennden aldı götürdü😂 14 günlük anneyim 2 saatte 1 emzirmeye kalkıyorum 🙏🏻 Sizin emzirme ve uyku düzeniniz ne durumda ?? Gece nasıl bir yol izliyorsunuz özellikle ???
GizemKaan Deletedmom019 benim de bebeğim 15 günlük ☺️ Sen 2 saatte 1 kalkıyor Muşsun ne güzel 😅 benimki ayrılmıyor memeden. En fazla ayrı kaldığı 1 saat. Ne zaman isterse veriyorum. Uyku düzeni fln yok 😣
deletedmom173 Deletedmom019 hayırlı olsun 10 ay 3 günlüğüz yarım saatte bir emziriyorum geceleri uykusuzluğa alışmak lazım 🤗
Zeyzey2019 Deletedmom019 yat kalk allahına dua et iki saatte bir kalkıyorsun benim kızım bütün gece gündüz yakamdan düşmedi 1 ay 😂😂😂 zombiye döndüm o ara 🧟♀️
deletedmom173 Deletedmom019 biraz zaman ver yavruna canım az daha geçsin uykuları uzayacak inşallah yarım saatte uyusa gündüz uyumalısın her anı değerlendir
gokturkhicret55 deletedmom173 bende o uydugu zaman Uykuya dalamıyorum hıc tam dalıyorum uyanıyor cok vahım durumum 😖
deletedmom173 Deletedmom019 gerekirse uyumayacağız canım hepimiz o evrelerden geçtik hala da bitmiş değil bebek daha anlamaz ki sen uykusuz musun? Yorgun musun? Bebek ne derse o yapılıyor
Zeyzey2019 Deletedmom019 biz 3 ay 17 günlük olduk genelde iki saatte bir kalkar emer uyur bazen 3...4 saat te uyuduğu oluyor ama daha yeni yani
Deletedmom019 deletedmom173 bende öyle yapıyorum tabi ama mesela alarmı duymamışım 15 dk gec kaldım kızıma perişan halde kalkmaya calısıyorum ve cok üzülüyorım sonra. İnşallah geçicektir
deletedmom173 Oozzee ciddiyim canım 4 tane dişimiz var diğerleri geliyor çok huzursuz uyumuyor hiç mahvetti hem oğlumu hem beni
deletedmom173 Oozzee ciddiyim canım 4 tane dişimiz var diğerleri geliyor çok huzursuz uyumuyor hiç mahvetti hem oğlumu hem beni
Oozzee deletedmom173 Allah yardımcın olsun çok zor.. Benim oğlum da kesintisiz 5.30’a kadar uyur ama o saatten sonra mümkün değil uyutamıyorum🤦🏻♀️ Yalnız sürekli yat-kalk çok zor çook.. Çabucak geçer İnşaallah🤗
Deletedmom019 O zaman bu çok normal bi süreç herkes aynı yani 🤷🏻♀️♥️ İyi barii onlar sağlıklı olsunlarda yapcak bişi yok🙏🏻
deletedmom173 Deletedmom019 zamanla alışırsın canım ıııı dese uyanırsın kasma kendini 5 dakika da uyusa değerlendir şimdiki bebekler gazdan dolayı uyumuyor aylarca çekiyorlar bu sancıyı gazı falan olmasın İnan o daha kötü uykuyu mumla ararsın
deletedmom173 Oozzee amin canım cümlemizin yardımcısı olsun geçecek bu günlerde nasıl geçecek bilmiyorum sersem gibi oluyoruz yatıp kalkmaktan dediğiniz gibi ama işte kalkmazsan kalkıp oturuyor benim oğlan aaaaaa dede dede diye bağırmaya başlıyor bu defa herkesi uyandırıyor 🤣