Ben oioi tabak, kase kaşıklarını almıştım ama keşke almasaymışım 😀 kaşığını ben beğenmedim yuvarlak olduğu için bebek yiyemiyor plastik başka marka aldım wee baby alışana kadar onu kullandım şimdi 16 aylık normal tatlı kaşığı ile yiyor. Kase, tabak illa alırım diyorsan kapaklı ve akıtmaz alırsan dışarı çıktığında rahat edersin. Ben mesela a101 e cam mama kavanozları gelmişti onlardan aldım dışarı çıkınca onlara koydum. İnsan bir hevesle her şeyi almak istiyor fakat çok da gerekli değil ☺️ Eliyle yese bile yine dağıtıyor bende mama sandalyesinin üzerine koyuyorum döke saça oynayarak yiyor