motherwithdaughter yaa 🙄anladım..
Bizim de çok geniz akıntısı vardı doktora sorduk daha küçüktü o zamanlar,, ara ara öksürük, tıkanıklık falan oluyordu. Ama doktor bişey yapamayız bol serum fizyolojik su yapın demişti, yaşından sonra geçer demişti.. 🤔