Kızlar merhabalar sezaryen sonrası iz geçirmek için kullandığınız kremleri yazar mısınız bir de ne kadar sürede geçer izler . Bir diğer sorum ise sezaryen sonrası kullandığınız memnun kaldığınız korse markalarını yazar mısınız hangisi daha kullanışlı owli konseyi de çok duydum kullanan var mı onu da cevaplarsanız çok sevinirim 🌼🌼