Arya1801 olduysan artık zor geçer ağrılı oluyorsan hele hiç yani🥺toplantya gitmeden hastaneye gidip ağrı kesici iğne ol en net çözüm bu olur ağrı kesici iğne çok iyi geliyor regl değilmişsin gibi toparlıyor benim reglim çok sancılı geçer uyuşur bayılırım yani bir tek iğne geçiriyor